Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Op dit moment zijn er geen COVID-19 maatregelen meer van toepassing. Wij kijken er naar uit u weer op een gasvrije wijze te mogen verwelkomen.

Om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen hanteert Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 aangescherpte maatregelen. Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. 

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • De corona check is niet langer verplicht.
  • Het dragen van mondkapjes is niet langer verplicht.
  • Het is niet langer verplicht 1,5 meter afstand te houden. 
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 

 

Hotel en ontbijt

HOTEL EN ONTBIJT 

  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Op het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 21.30 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag is € 10,- per bestelling. 
  • De Fitness is geopend voor hotelgasten.
Restaurant & hotelbar

RESTAURANT & HOTELBAR

      Restaurant

  • Restaurant Salt is dagelijks geopend tot 21.30 uur.
  • De corona check is niet langer verplicht.

    M.C.-Café

  • Ons MC-Café is dagelijks geopend tot 00.00 uur.
  • De corona check is niet langer verplicht.
Terras

TERRAS

  • Ons terras is momenteel niet geopend.
Zalencentrum

ZALENCENTRUM

  • Onze vergaderzalen zijn dagelijks geopend.
  • De corona check is niet langer verplicht.
  • De maximale groepsgrootte is afhankelijk van de gereserveerde zaal neem contact met ons op voor vragen.
  • Alle zalen zijn beschikbaar voor de maximale capaciteit van de zaal, de 1,5 meter afstand is niet meer verplicht.
  • Het is mogelijk om gebruik te maken van de self-service in de Break Out naast de zaal.

 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

De Van der Valk familie


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen. Wij snappen dat u voor aankomst al een aantal vragen heeft. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op met onze receptie.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 

Restaurant Salt is dagelijks geopend tot 21.30 uur. De corona check is niet langer verplicht.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 21.30 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag hiervoor bedraagt €10,- per bestelling.

Hoe wordt er gecontroleerd?

De corona check is niet langer verplicht.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 14:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 14.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.