Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen hanteert Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 aangescherpte maatregelen. Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. 

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • Het dragen van mondkapjes is sinds 26 juni niet meer verplicht.
  • In de openbare ruimtes staan met wachtlijnen 1,5 meter afstand aangegeven.
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 

 

Hotel en ontbijt

HOTEL EN ONTBIJT

  • Roomservice is beschikbaar tot 22.00 uur voor maaltijden en dranken. Wij vragen een toeslag van € 10 per bestelling.
  • Het ontbijt is zowel voor hotelgasten, als voor gasten van buitenaf beschikbaar.
  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Op het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • De Fitness is uitsluitend geopend voor hotelgasten.
Terras

TERRAS

  • Ons terras is geopend op de reguliere openingstijden.
  • Reserveren is helaas niet mogelijk, u kunt plaatsnemen op basis van beschikbaarheid.
  • Het terras is alle dagen geopend afhankelijk van de weeromstandigheden. Twijfelt u over het weer? Neem dan gerust contact op met onze receptie.

Nieuwsgierig naar de inhoud van onze kaart? Bekijk de terraskaart.

Restaurant & hotelbar

RESTAURANT & HOTELBAR

      Restaurant

  • Restaurant Salt is weer op de reguliere tijdstippen geopend. 
  • Reserveer vooraf een tafel of loop gewoon binnen, reserveren is niet meer verplicht.
  • We vragen om bij de ingang te wachten tot de gastheer u een tafel laat zien.

    MC-Café

  • Ons MC-Café is weer op de reguliere tijdstippen geopend.
  • Reserveren is niet nodig, loop gewoon binnen.
  • We vragen om bij de ingang te wachten tot de gastheer u een tafel laat zien.
Zalencentrum

ZALENCENTRUM

MAATREGELEN

  • De maximale groepsgroten is afhankelijk van de gereserveerde zaal neem contact met ons op voor vragen.
  • We verzoeken gasten om gedurende de bijeenkomst op dezelfde stoel plaats te nemen.
  • Wij adviseren om één persoon aan te wijzen in de zaal welke de touchscreen, telefoon en eventueel afstandsbediening bedient.

VERZORGING

  • Het is mogelijk om gebruik te maken van de self-service in de Break Out naast de zaal.
  • Lunch kan worden geserveerd in de zaal, in de Break-Out of in het restaurant.
  • Diner wordt geserveerd in het restaurant of in de zaal.

 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

De Van der Valk familie


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 

Ja!  Restaurant Salt en hotelbar M.C. Café zijn geopend.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Ja, u kunt tot 22:00 uw bestelling doorgeven, De service kosten bedragen 10.00 euro.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 14:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 14.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.