Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 is deels geopend. Om het toegestane aantal gasten te hanteren en om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen, hebben wij aangescherpte maatregelen.

Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. Zo zorgen wij voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Zaltbommel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • De receptiebalies zijn voorzien van plexiglas.
  • In alle publieke ruimtes geldt per 1 december een mondkapjesplicht.
  • Middels stickers zijn de looproutes zichtbaar, wij vragen u rechts aan te houden.
  • In de openbare ruimtes staan met wachtlijnen 1,5 meter afstand aangegeven.
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 
  • Wij verzoeken u om de lift door één persoon tegelijk te gebruiken.
  • Het is niet mogelijk om na 20.00 uur alcohol te nuttigen in onze openbare ruimtes. De voor 20.00 uur bestelde alcohol mag nog wel in de kamer worden opgedronken.

 

Hotel Zaltbommel

HOTEL

Het Hotel is momenteel geopend voor hotelgasten.

MAATREGELEN

  • Roomservice is beschikbaar tot 20.00 uur voor maaltijden en dranken. 
  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Op het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • Indien gewenst, kunt u een ontbijt- of lunchpakket nuttigen op uw kamer.
  • De Fitness is uitsluitend geopend voor hotelgasten.
Restaurant & hotelbar

RESTAURANT & HOTELBAR

Restaurant Salt en hotelbar M.C. Café zijn momenteel gesloten voor niet-hotelgasten. Onderstaande maatregelen zijn alleen van toepassing voor hotelgasten.

OPENINGSTIJDEN

  • Diner is mogelijk van 17.00 tot 21.00 uur.
  • Lunch is mogelijk op de reguliere tijden.

AANBOD

  • Voor lunch en diner geldt een tijdelijke menukaart en tijdelijke kinderkaart.
  • Er wordt tot 20.00 uur alcohol geschonken.
  • Voor het buffet vragen wij vragen om uw handen te desinfecteren bij de ingang.
  • Op het buffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 

MAATREGELEN

  • Reserveer uw tafel van te voren. Reserveren is verplicht.
  • Wij zijn verplicht om alle gasten te registreren en bij hen de gezondheidscheck te doen. Wij vragen om uw medewerking en uw begrip.
  • We placeren onze gasten aan tafels van maximaal 4 personen m.u.v. grotere gezinnen.
  • Wij vragen om bij de ingang te wachten tot de host u een tafel wijst.
  • De garderobe is gesloten. U kunt de jassen meenemen naar de tafel.
  • Na elk gastenbezoek worden de tafels en stoelen grondig gereinigd.
  • Onze medewerkers volgen een strikt protocol m.b.t. handen wassen.
  • Het is niet mogelijk om na 20.00 uur alcohol te nuttigen in onze openbare ruimtes. De voor 20.00 uur bestelde alcohol mag nog wel in de kamer worden opgedronken.
Zalencentrum

ZALENCENTRUM

Het zalencentrum is momenteel geopend.

MAATREGELEN

  • Per zaal geldt een maximum voor 30 gasten.
  • Het zalencentrum is toegankelijk via ingang P2 Meeting & Events. Hoofdingang P1 Hotel-Restaurant is alleen toegankelijk voor hotelgasten en restaurantbezoekers.
  • We verzoeken gasten om gedurende de bijeenkomst op dezelfde stoel plaats te nemen.
  • Wij adviseren om één persoon aan te wijzen in de zaal welke de touchscreen, telefoon en eventueel afstandsbediening bedient.
  • In de Maas 1, Bommelerwaard 1 en Bommelerwaard 2 verzoeken wij onze gasten zo ver mogelijk achterin de zaal plaats te nemen. Dit om onnodig passeren te voorkomen.

VERZORGING

  • De koffiepauzes worden geserveerd in de “Break-Out” ruimte naast uw zaal.
  • In deze Break-Out worden uitsluitend verpakte versnaperingen aangeboden.
  • Voor het gebruik van de koffieautomaat vragen wij om uw handen eerst te desinfecteren.
  • Ontbijt of lunch worden geserveerd in de zaal.
  • Het is tijdelijk niet mogelijk om diner te serveren.

PAUZEMOMENTEN

  • Voorafgaand aan uw bijeenkomst stemmen wij een tijdslot af voor de pauzes en maaltijden.
  • Wij vragen u om van te voren te reserveren voor eventuele extra maaltijden buiten het vooraf afgesproken arrangement.
  • Tijdens uw pauzes worden de vergaderruimte en contactoppervlakken gereinigd.
  • Na elke pauze wordt de Break-Out schoongemaakt voor de volgende groep.
  • Om een veilige en hygiënische ruimte te garanderen voor al onze vergadergasten, vragen we u strikt te houden aan de tijdslots.
  • Indien u bij ons heeft vergaderd en een kamer heeft geboekt, verzoeken wij u vriendelijk om gebruik te maken van de hoofdingang. Deze bereikt u door buitenom te lopen of door te parkeren op P1 Hotel en Restaurant. Indien gewenst kunt u uw auto geparkeerd laten op P2.
  • Er is een medewerker aanwezig voor de schoonmaak van algemene ruimtes en zalen. Deze zorgt ervoor dat álle contactoppervlakken meerdere malen per dag worden gereinigd.

 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant voor lunch, brunch en diner is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 14:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 14.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.