Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 is deels geopend. Om het toegestane aantal gasten te hanteren en om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen, hebben wij aangescherpte maatregelen.

Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. Zo zorgen wij voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Zaltbommel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • De receptiebalies zijn voorzien van plexiglas.
  • In alle publieke ruimtes geldt per 1 december een mondkapjesplicht.
  • Middels stickers zijn de looproutes zichtbaar, wij vragen u rechts aan te houden.
  • In de openbare ruimtes staan met wachtlijnen 1,5 meter afstand aangegeven.
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 
  • Wij verzoeken u om de lift door één persoon tegelijk te gebruiken.
  • Het is niet mogelijk om na 20.00 uur alcohol te nuttigen in onze openbare ruimtes. De voor 20.00 uur bestelde alcohol mag nog wel in de kamer worden opgedronken.

 

Hotel Zaltbommel

HOTEL

MAATREGELEN

  • Het Hotel is momenteel geopend voor hotelgasten.
  • Roomservice is niet beschikbaar. 
  • Alle cateringfaciliteiten zijn gesloten, Room Service is ook niet beschikbaar.
  • De Fitness is gesloten.

AANBOD

  • Voor de hotelgasten serveren wij Take Away ontbijtpakketjes. Deze kunnen tot uiterlijk 18.00 uur op de dag van aankomst worden besteld bij de receptie. 
  • Diner kan op een gewenst tijdstip voor de deur van uw kamer klaargezet worden, u kunt dan uit gerechten kiezen van onze verkleinde menukaart. Wij zorgen vervolgens voor een mooie opgedekte tafel in uw kamer.
  • Het is toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren en dranken in de kamer te nuttigen.
  • Er is geen servies aanwezig. Denk er dus aan om dit zelf mee te nemen.
  • In de lobby staat een magnetron om zelf gerechten op te warmen.
Restaurant & hotelbar

RESTAURANT & HOTELBAR

MAATREGELEN

  • Restaurant Salt en hotelbar M.C. Café zijn momenteel gesloten.

AANBOD

  • Voor de hotelgasten serveren wij Take Away ontbijtpakketjes. Deze kunnen tot uiterlijk 18.00 uur op de dag van aankomst worden besteld bij de receptie. 
  • Diner kan op een gewenst tijdstip voor de deur van uw kamer klaargezet worden, u kunt dan uit gerechten kiezen van onze verkleinde menukaart. Wij zorgen vervolgens voor een mooie opgedekte tafel in uw kamer.
  • Het is toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren en dranken in de kamer te nuttigen.
  • Er is geen servies aanwezig. Denk er dus aan om dit zelf mee te nemen.
  • In de lobby staat een magnetron om zelf gerechten op te warmen.
Zalencentrum

ZALENCENTRUM

Het zalencentrum is momenteel alleen geopend voor noodzakelijke zakelijke bijeenkomsten.

MAATREGELEN

  • Per zaal geldt een maximum voor 30 gasten.
  • Het zalencentrum is alleen toegankelijk via ingang P1 Hotel-Restaurant.
  • We verzoeken gasten om gedurende de bijeenkomst op dezelfde stoel plaats te nemen.
  • Wij adviseren om één persoon aan te wijzen in de zaal welke de touchscreen, telefoon en eventueel afstandsbediening bedient.
  • In de Maas 1, Bommelerwaard 1 en Bommelerwaard 2 verzoeken wij onze gasten zo ver mogelijk achterin de zaal plaats te nemen. Dit om onnodig passeren te voorkomen.

VERZORGING

  • Het is mogelijk om gebruik te maken van de self-service in de Break Out naast de zaal.
  • Een lunchpakket om af te halen kan besteld worden tot 1 dag voor aankomst.
  • Diner kan op een gewenst tijdstip voor de deur van uw vergaderzaal klaargezet worden, u kunt dan kiezen uit gerechten van onze verkleinde menukaart.
  • Het is toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren en dranken in de zaal te nuttigen.
  • Er is geen servies aanwezig in de zaal. Denk er dus aan om dit zelf mee te nemen.

 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

De Van der Valk familie


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Momenteel is het restaurant gesloten conform de RIVM-richtlijnen. Vraag onze receptie voor de alternatieve afhaalmogelijkheden voor het ontbijt, de lunch en het diner.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Momenteel is room service niet toegestaan conform de richtlijnen van het RIVM. Vraag onze receptie voor de alternatieve afhaalmogelijkheden voor het ontbijt, de lunch en het diner. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 14:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 14.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.