Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen hanteert Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 aangescherpte maatregelen. Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. 

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • Bij aankomst in het hotel vragen wij uw coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs te tonen: een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs of een bewijs dat u hersteld bent van corona. 
  • Het dragen van mondkapjes is verplicht.
  • Houd 1,5 meter afstand. 
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 

 

Hotel en ontbijt

HOTEL EN ONTBIJT

  • Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag voor roomservice komt te vervallen.  
  • Het ontbijt is alleen beschikbaar voor hotelgasten.
  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Op het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • De Fitness is momenteel gesloten.
Terras

TERRAS

  • Ons terras is momenteel niet geopend.
Restaurant & hotelbar

RESTAURANT & HOTELBAR

      Restaurant

  • Restaurant Salt is per 18 december tot nader order gesloten.
  • Bij aankomst in Restaurant Salt vragen wij gasten van buitenaf een coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs te tonen. 
  • Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag voor roomservice komt te vervallen. 

    M.C.-Café

  • Ons MC-Café is per 18 december tot nader order gesloten.
  • Bij aankomst in het MC-Café vragen wij gasten van buitenaf een coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs te tonen. 
Zalencentrum

ZALENCENTRUM

  • Onze vergaderzalen zijn per 18 december tot nader order gesloten. 
  • Tijdens zakelijke bijeenkomsten controleren wij alle gasten om een geldig coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs. 
  • De maximale groepsgrootte is afhankelijk van de gereserveerde zaal neem contact met ons op voor vragen.
  • Alle zalen zijn beschikbaar voor de maximale capaciteit van de zaal op basis van 1,5 meter afstand. 
  • Het is mogelijk om gebruik te maken van de self-service in de Break Out naast de zaal.

 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs bij aankomst in het hotel
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

De Van der Valk familie


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen. Wij snappen dat u voor aankomst al een aantal vragen heeft. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op met onze receptie.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 

Restaurant Salt is per 18 december tot nader order gesloten.

Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag voor roomservice komt te vervallen.

U ontvangt een werkende QR-code nadat u:

  • Een recente negatieve testuitslag heeft
  • Een vaccinatiebewijs, dat aantoont dat u volledig gevaccineerd bent tegen corona
  • Een bewijs van immuniteit, als u recent genezen bent van COVID-19

Wij streven ernaar dit alleen bij aankomst te controleren.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Roomservice is beschikbaar vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur voor maaltijden en dranken. De toeslag voor roomservice komt te vervallen. 

Hoe wordt er gecontroleerd?

In onze hotellobby, restaurant en zalen zullen wij de QR-code scannen en bij een groen vinkje bent u van harte welkom in het hotel. Daarnaast controleren wij de ID bewijzen.

Tijdens het controleren van de toegang kleur mijn scherm rood, wat nu?

Wanneer er een rood scherm getoond wordt, wordt u de toegang tot ons hotel ontzegt. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 14:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 14.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.