Hotellobby-Zaltbommel-huisregels

Hotel Zaltbommel is open

Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 is vanaf 21 mei 2020 geopend. Om het toegestane aantal gasten te hanteren en om de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen, hebben wij aangescherpte maatregelen.

Het gebruik van onze faciliteiten is hierdoor wellicht anders dan u gewend bent, maar wij vragen u om uw begrip en om uw medewerking. Zo zorgen wij voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Zaltbommel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

LEES ONZE AANGEPASTE MAATREGELEN

De maatregelen zijn onder voorbehoud van wijzigingen van het RIVM.

Algemeen

ALGEMEEN 

  • De receptiebalies zijn voorzien van plexiglas.
  • Middels stickers zijn de looproutes zichtbaar, wij vragen u rechts aan te houden.
  • In de openbare ruimtes staan met wachtlijnen 1,5 meter afstand aangegeven.
  • Op diverse plekken in het hotel is desinfectiemiddel aanwezig.
  • Onze huisregels zijn op de digitale schermen in het hotel leesbaar. 
  • Wij verzoeken u om de lift door één persoon tegelijk te gebruiken.

 

Hotel Zaltbommel

HOTEL ZALTBOMMEL

  • Het restaurant is exclusief geopend op reservering. Reserveer uw tafel
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als voor drankjes. 
  • Voor het ontbijt werken we met tijdslots. Het tijdstip wordt vooraf met u besproken.
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij de ingang van het ontbijtbuffet.
  • Op het ontbijtbuffet hanteren we éénrichtingsverkeer. 
  • Indien gewenst, kunt u een ontbijt- of lunchpakket nuttigen op uw kamer.
  • De fitness is, tot nader bericht van het RIVM, gesloten tot 1 september 2020.

 

Restaurant, Bar en Take Away

RESTAURANT & HOTELBAR

  • Het restaurant en het M.C. Café zijn exclusief geopend op reservering. Reserveer uw tafel
  • U kunt reserveren in twee tijdshifts: 17.00 of 19.30 uur.
  • We placeren onze gasten aan tafels van maximaal 4 personen m.u.v. grotere gezinnen.
  • Wij vragen om bij de ingang te wachten tot de host u een tafel wijst.
  • De garderobe is gesloten. U kunt de jassen meenemen naar de tafel.
  • Na elk gastenbezoek worden de tafels en stoelen grondig gereinigd.
  • Onze medewerkers volgen een strikt protocol m.b.t. handen wassen.

TAKE AWAY

Op verzoek van vele gasten zijn we druk bezig om te kijken of het afhalen van maaltijden kan worden bewerktstelligd. Houd de website en de social media goed in de gaten!

 

Zalencentrum

ZALENCENTRUM

ALGEMEEN

  • Het zalencentrum is toegankelijk via ingang P2 Meeting & Events. Hoofdingang P1 Hotel-Restaurant is alleen toegankelijk voor hotelgasten en restaurantbezoekers.
  • We verzoeken gasten om gedurende de bijeenkomst op dezelfde stoel plaats te nemen.
  • Wij adviseren om één persoon aan te wijzen in de zaal welke de touchscreen, telefoon en eventueel afstandsbediening bedient.
  • In de Maas 1, Bommelerwaard 1 en Bommelerwaard 2 verzoeken wij onze gasten zo ver mogelijk achterin de zaal plaats te nemen. Dit om onnodig passeren te voorkomen.

VERZORGING

  • De koffiepauzes worden geserveerd in de “Break-Out” ruimte naast uw zaal.
  • In deze Break-Out worden uitsluitend verpakte versnaperingen aangeboden.
  • Voor het gebruik van de koffieautomaat vragen wij om uw handen eerst te desinfecteren.
  • Maaltijden worden geserveerd in de zaal op de begane grond, Bommelerwaard 2. Wij adviseren echter om uw maaltijd in uw vergaderzaal te laten serveren. De gebruikelijke Room Service kosten komen dan te vervallen.

PAUZEMOMENTEN

  • Voorafgaand aan uw bijeenkomst stemmen wij een tijdslot af voor de pauzes en maaltijden.
  • Wij vragen u om van te voren te reserveren voor eventuele extra maaltijden buiten het vooraf afgesproken arrangement.
  • Tijdens uw pauzes worden de vergaderruimte en contactoppervlakken gereinigd.
  • Na elke pauze wordt de Break-Out schoongemaakt voor de volgende groep.
  • Om een veilige en hygiënische ruimte te garanderen voor al onze vergadergasten, vragen we u strikt te houden aan de tijdslots.
  • Indien u bij ons heeft vergaderd en een kamer heeft geboekt, verzoeken wij u vriendelijk om gebruik te maken van de hoofdingang. Deze bereikt u door buitenom te lopen of door te parkeren op P1 Hotel en Restaurant. Indien gewenst kunt u uw auto geparkeerd laten op P2.
  • Er is een Duty Manager aanwezig voor de schoonmaak van algemene ruimtes en zalen. Deze zorgt ervoor dat álle contactoppervlakken meerdere malen per dag worden gereinigd.

GEOPENDE FACILITEITEN

Middels onderstaande tijdlijn maken wij inzichtelijk wanneer onze faciliteiten weer in gebruik zijn.


 

VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant voor lunch, brunch en diner is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant voor lunch, brunch en diner is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

 

Is het mogelijk om een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

Is het mogelijk om een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Dit is zeker mogelijk voor onze hotelgasten.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren. U mag de dag voor aanvang tot 18:00 uur kosteloos annuleren.

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?

Kan ik op de aankomstdag mijn boeking wijzigen als ik symptomen heb?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief. Annuleren dient vóór 18.00 uur de dag voor aankomst te gebeuren.